-ska du kissa på pottan?

Snacka om att man känner sig tjatig... håller på att lära Lillan & gå på pottan & hon e SÅ duktig. Men man måsta fråga typ var femte minut -ska du kissa på pottan?
Tror att hon tycker jag e lite tjatig...

Min sambo åkte till Finland i onsdags & där har det gått bra, e fick stopp på hans morfars hjärnblödning. Dock har han blivit förlamad på vänstra sidan men ingen fara för hans liv & han verkar ha alla knivarna i lådan än...
Så det har bara varit jag & barnen hemma... har fått städa ur Lillans byrå & har en massa försmå kläder som min sambos kusiners mamma ska få till hennes barnbarn...
Sen har Lillan hoppat över storlek 98 (inget roligt pga det var ju 98 vi köpte till henne i julklapp), så nu e det 104 som gäller för hennes del.
William har oxå växt en massa & för honom e det 122-128 som gäller!!!
Igår kom pappa & hämtade William, jag skulle egentligen åka dit & sova men jag har ju inte varit frisk de sista dagarna...
E hos pappa just nu, ska snart bege oss hemåt så vi kan kolla handbollsfinalen, HEJA KROATIEN!!
Sen tror WIlliam att vi ska kolla på ngn Barcelona-match men jag orkar liksom inte titta på sport ALLTID!!

Ska försöka bli bättre på att blogga men vår data hemma e lite knäpp & den mest sega på denna planeten oxå...
Måste oxå höra med en vän till mig hur man sätter in foto på bloggen!

Puss & kjam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0