LOVAR...

att jag ska bli bättre på att blogga men jag får spel på denna datan... helt plötsligt börjar jag skriva i en redan skriven mening eller så försvinner allting!!
Men just NU orkar jag inte blogga... skulle egentligen iväg nu snart med Vanessa på dans, hon kom från farmor & farfar precis... men Lilltjejen e ju hur snorig & hostig som helst så hon får snällt stanna hemma.
Ska iväg & handla lite mat nu, blir tonfisksallad med fetaost & pasta.. GOTT SOM FAN!!

KANSKE bloggar ikväll iställer när barnen sover, måste ju mysaer ju  nu dessa dagar extra med William, han flyger ju upp till Sthlm på torsdag...

Kjam så länge

Kommentarer
Postat av: Anneli

Bra gumman =)

Hoppas promenaden gick bra idag.Puss

2009-02-12 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0