Jag har slagit...

... ett rekord ikväll. Jag nös minst 40 gånger inom loppet av 20 minuter innan, lite lätt panik fick man ju då!!
Tycker inte alls om att vara sjuk, nu har det satt sig på ögonen oxå som det alltid gör när jag blir förkyld...

Här e tyst i lägenheten nu för barnen sover & gubben åkte innan, hans föräldrar kom & hämtade honom för ngn timme sedan. De ska ta båten till Finland från Stockholm klockan ett i natt & sen blir det bila cirka en timme tills de e framme hos min sambos morfar.
Hoppas verkligen att det inte e så allvarligt, men tydligen har vi fått veta att det e ällvarligt. Hoppas ändå att om det värsta kommer inträffa att han kommer somna in, så hoppas jag att de hinner fram innan dess.
Undra om det kommer ngt bra på tv nu ikväll eller om man bara ska ta sig en varm dusch & krypa ner till trollungarna som har tagit hela dubbelsängen?!
William undrade innan när pappa ska komma hem & jag sa att jag inte visste, han hoppades på flera veckor så han kunde sova med mig & Lillan. Han e för go han=)

Nej nu har jag bestämt mig för att jag ska ta mig en varm dusch & sen mysa ner mig själv i soffan...
Må gott alla så hoppas jag på bättre mående för mig & min lilla flicka imorrn & SJÄLVKLART min sambos morfar Aarne

Kramilur C

Kommentarer
Postat av: Anneli

ällvarligt..hahaha..

Jag minns hur du såg ut när vi var på Lanzarote.För helvete..hahaha...

2009-01-28 @ 22:33:51
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0