Snorigt värre

Både jag & Lillan vaknade MEGAförkylda idag, så denna dagen har vi båda gått här & nyst & snötit oss... Så idag fick Lillan hoppa över dagis & stanna hemma med mamma & pappa.
Innan vi gick & hämta William i skolan så gungade vi lite för det e ju så härligt väder, känns som om våren e på väg & det hade ju varit underbart.
Nu sitter barnen framför tvn & kollar ngt barnprogram, jag & Lillan ska snart ta en dusch..
Min sambos morfar fick en hjärnblödning nu för ett par timmar sedan så han kommer förmodligen åka till Finland med sina föräldrar redan imorrn.
Verkligen tråkigt när ngt sånt här händer...
Svärmor ringde innan & man vet inte riktigt vad man ska säga, jag var själv i denna situationen för 5½ år sedan då min mamma blev sjuk i cancer (det e en annan historia), men man vet ändå inte vad man ska säga... Men hon sa att hon tyckte det var skönt att bara prata med mig...

Nej duschen kallar nu...

Kjam C

Kommentarer
Postat av: Anneli

Förhoppningsvis så går det bra.

2009-01-28 @ 18:38:14
URL: http://safiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0